دانلود ۲ کتاب آموزش متره و براورد و آنالیز بها ( سیاوش کباری – علیرضا سعادت مند)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عمران معماری و آدرس arshadsaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 21910
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

درس و پروژه متره و برآورد وآنالیز یکی از دروس پایه ای است که فراگیری آن برای کلیه مهندسانی که در جایگاه کارفرما (دستگاه های اجرائی )، مشاور (دستگاه نظارت ویا مدیر طرح) ویا پیمانکار( مجری ) عمل می کنند لازم است . دستگاه های اجرائی کشور ، سالانه هزاران میلیارد تومان را در بخش بودجه های عمرانی هزینه می کنند.

 

توجه اندکی به مطلب فوق نشان میدهد که یک درصد اشتباه یا خطای انسانی ناشی از نا آگاهی از ضوابط در مقوله های برآورد اولیه مبلغ پیمانها ، رسیدگی به صورت وضعیت ها و…. باعث تضییع ده ها میلیارد تومان از بیت المال خواهد شد واین موضوع لزوم پرداختن به بحث آموزش و اهمیت آن را بیش از پیش روشن می سازد. از سوی دیگر تغییراتی که در بحث ضرایب رشته های مختلف و حذف تعدادی از آنها و همچنین مقدمه فصل های فهارس بهاء واحد پایه رشته های مختلف سال ۱۳۸۸ توسط معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام گرفته ، باعث شده تا روش جاری سابق تاحدودی تغییر کرده وبسیاری از مهندسین دست اندر کار، با چگونگی عملکرد صحیح ( نحوه برآورد ، نحوه رسیدگی به صورت وضعیتها ، محاسبه تعدیل، استفاده از ضرایب و….. ) آشنا نباشند.

دو کتاب آموزش متره و برآورد به زبان فارسی که توسط دکتر سیاوش کباری و علیرضا سعادتمند ارائه شده است که میتوانید دانلود نمایید

دانلود علی رضا سعادت مند

دانلود سیاوش کباری

منبع:نقش نگار





:: موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , جزوات درسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: علی رضا سعادت مند , سیاوش کباری , متره , متره برآورد , حجت انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهندس حجت انبار
ت : چهار شنبه 17 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');